9|05 :: Transfeminismos, epistemes, fricciones y flujos

La Xarxa Feminista us convida a participar a la presentació del llibre “Transfeminismos. Epistemes, fricciones y flujos”, compilat per la Miriam Solá i l’Elena-Urko
Reserveu-vos la data a les vostres agendes!!!
Serà el Divendres 9 de maig a les 19:30h a Ca la Dona (Ripoll, 25)
Organitza: Xarxa Feminista
Amb el suport de Ca la Dona

untitledLa Xarxa Feminista us convida a participar a la presentació del llibre Transfeminismos. Epistemes, fricciones y flujos, compilat per Miriam Solá i Elena-Urko.

Serà el Divendres 9 de maig a les 19:00h a Ca la Dona (Ripoll, 25)

Ves a l’esdeveniment al facebook

Podeu explorar la web del projecte:

http://transfeminismos.wordpress.com/.

Hi trobareu el pròleg de Beatriz Preciado, les participants de llibre, i d’altres informacions, com aquesta:

“En este enlace puedes descargarte una parte del libro Transfeminismos. Epistemes, fricciones y flujos de la editorial Txalaparta.

“Resulta casi imposible escapar a la extraña sensación que causa tener entre las manos un libro sobre transfeminismo, algo así como una antología de textos para acercarnos a lo que podrían ser las bases de un movimiento. Y en este sentido, este libro emerge de una contradicción. Digamos que se encuentra atravesado por una paradoja. Una doble tensión en direcciones opuestas lo recorre: la imposibilidad de una teoría acabada sobre el transfeminismo y la posibilidad afirmativa de su política; pero esta contradicción sobre la que se asienta es también su condición de posibilidad […]

Solá, Miriam. “Introducción. Pre-textos, contextos y textos”. En Miriam Solá y Elena-Urko (comp.) Transfeminismos. Epistemes, fricciones y flujos. Tafalla, Txalaparta, 2013.”

Acte per a dones, lesbianes i trans

Log in with your credentials

Forgot your details?