
CONCENTRACIÓ D’EMERGÈNCIA #AturemElGenocidi
CONCENTRACIÓ D’EMERGÈNCIA demà dimecres 19 de març a les 19:30 h a Pl Sant Jaume, per condemnar i rebutjar la neteja ètnica i genocidi que Israel està duent a terme a la Franja de Gaza i a Cisjordània.
Aquesta nit, Israel ha assassinat més de 300 persones palestines a la Franja de Gaza, moltes d’elles nens i nenes.
Des que va iniciar el genocidi, Israel ja ha assassinat més de 50.000 persones només a Gaza, tot i que informes d’experts apunten a més de 200.000. A Cisjordània, Israel està duent a terme una neteja ètnica, assassinant desenes de persones i desplaçant desenes de milers més.
No podem normalitzar la neteja ètnica i el genocidi del poble palestí. Seguim assenyalant la complicitat de les nostres institucions que fan possibles les massacres d’Israel!
Seguim exigint a l’Ajuntament de Barcelona, al Govern de Catalunya, a l’Estat espanyol i a les autoritats de la Unió Europea:
- La fi del comerç d’armes amb l’estat genocida d’Israel.
- El trencament de relacions amb l’estat genocida d’Israel i la fi de l’Acord d’Associació entre la UE i Israel
Us hi esperem a totes!
Visca Palestina lliure!
@proucomplicitat @palestina_cat